Förlovade i 4 år!

I dag har jag och min älskling varit förlovade i 4år....
Oj vad tiden går..



Jag är lyckligt lottad som har hittat en person som jag älskar av hela mitt hjärta och
som älskar mig tillbaka lika mycket!
Vi kompletterar varandra helt och båda vårdar vårat förhållande på bästa sätt!

Nu kanske ni tänker...
Hmmm..
Förlovade så länge och fortfarande inte gifta...
Jaa vi vill att den dagen skall bli speciell och pratar om den ofta..
Så när det väl blir av så kommer det bli den bästa dagen i våra liv förutom den dagen våran
lillle kom till världen för det finns dat nog inget som kommer toppa!



Hoppas att ni får en underbar dag!

Kramar/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0