DET BRINNER!!!

Natten till söndagen vaknade jag vid 03.10 av att våra grannar stod utanför
trappuppgången och skrek..
DET BRINNER!!

I full panik ryckte jag tag i min pojkvän så att han nästan flög ur sängen!
Fick på mig kläder...
Kollade ut genom kikhålet..
Shit massa rök...

Min pojkvän klädde på våran son..
jag sprang runt och letade efter mobilen..
Tog lillens täcke och drog det över huvudet på honom och sprang fyra trappor ner..

5 minuter senare stod det 3 brandbilar, ambulander och polis utanför...
Lite små chocklade fick vi åka ambulans till Östrasjukhuset där vi tillbringade halva söndagen för
observation på våran lille!

En händelse som man alltid har tänkt..
Det händer aldrig mig blev helt plötsligt
värklighet!

I dag mår vi bra!

Kram/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0