Dagen i sin helhet...

I dag så är jag ledig men har lite planer...
I onsdags så var det vetrinären med våran lilla Greta som fått en liten infektion efter det att hon har gått från att vara eb tjej till att bli en "det"...
Så i dag skall jag hämta ut lite antibiotika till henna som hon kommer att älska...*NOT*
Min älskling skall i dag till skolan för första gången på många år och göra ett prov och snäll som jag är så möter jag honom i stan för att följa honom till skolan som man gör med sina småttingar när deras första skoldag börjar...
I kväll väntar en cafe träff med min kära Jenny som jag inte har träffat på en liten evighet...
Ha en underbar dag!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0