Phuu...

I dag är jag som en zombie.... Känner mig hyfsat trött men barnen på dagis får ju alltid igång en... Kollade precis min mail och såg att jag skall på arbetsintervju på måndag vilket skall bli riktigt spännande... hoppas varkligen att jag har vad som krävs för det jobbet hade varit en underbar start i min långa karriär som ekonom vilket jag har en typ hel komvux kompetens till ..hahaha.... Håll tummarna för mig....
I morgon så är jag ofrivilligt ledig från min käraste då han åker på konferans i 2 dagar i Stockholm... Böööllll...
Första natten vi sover ifrån varandra på evigheter.... känns ångest laddat..... men men jag överlever nog då jag har späckat dagarna fulla med jobb och kompis träffar...

Puss Å Kram Skum Banan.... Väldigt dagis influerad i dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0