Nervös!

Hej...
Sitter nu på min rast på jobbet och funderar och filosoferar.... Har haft ett litet utbrott på arbetsförmedlingen och var tvungen att ringa och skälla av mig lite vilket jag fick ett erkännande att det som hade hänt var dåligt av arbetsförmedlingen... hehe gött ett erkännande.. jag tackar och tar emot.. Jag har blivit riktigt dålig på att fortsätta på resan fasten det är så mycket kvar att visa men men jag är ju så sjukt trött efter jobbet och på dagarna.... Men i dag så smäller det... jag skall nämligen på en arbetsintervju och kände redan i går av hur nervös jag är.... känner att jag verkligen vill ha det jobbet men jag kan ju inte göra mer än att vara mig själv.. eller mitt bättre jag som jag faktiskt också har... men bara vid sprciella tillfällen.. Håller tummarna för att det går bra!!
Jaja nu skall jag återvända ut till mina små barn som är rätt lugna i dag fasten de har ätit kilon med socker i helgen... tydligen....

Önska mig lycka till!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0