Jag är ju knäpp!

Av någon konstig anledning så har jag inte en enda klocka som går rätt hemma... så när jag kollade på min klocka hemma så visade den 07.00 och så vet jag att den går efter sommartid så minus en timme och så går den lite efter kanske ca 13-18 minuter så då är ju klockan 06.15 typ... trodde jag... gick ut till bussen och hann med en ner till hjällbo där jag sedan bytte till orange express för att ta mig in till stan MEN VAD NU... bussens klocka visar 06.05.... men men bättre att vara för tidig än för sen och till råga på allt så fick jag iden att gå från mölndals bro till dagiset.. Hmmm inte jätte kul i minusgrader och 70graders lutning hela vägen i ca 40 minuter... var helt slut när jag kom fram... börjar klockan 08.00 var frammer klockan 07.20.... jaja bara att sätta sig ner och vila...
Nog för att jag hatar att komma försent men något som är ännu värre är att vara på tok för tidig.... Men nu är det bara 3 timmar kvar att jobba och sedan skall jag gå ner för backen igen och åka hem...
Vi får se om jag har någon ork att skriva lite mer om resan hemma...

Ha en underbar dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0