Alla Hjärtans Dag!

Alla Hjärtans dag!

Jag vill tillägna denna dag till mina 2 älsklingar min underabara sambo och min lille son utan er hade jag varit halv!

Jag och min pojkvän kompletterar varandra helt och det är det som gör oss två till en!

Här är några saker som gör oss 2 till 1!

jag är pigg på morgonen och min älskling är en zombie (man skulle även kunna säga katastrof)
Så här ser varje morgon ut:
Älsklingens klocka ringer 25 tusen gånger och han fortsätter sova, jag puttar på honom like många gånger och till sist kommer han upp men har en måttligt irriterad flickvän men men efter 4,5år har det här blivit lite utav våran grej!

Jag är en riktig gottegris och min älskling är det absolut inte:
Detta resulterar i att jag får behålla allt mitt godis för mig själv... underbart...

Min pojkvän är jätte kreativ när det kommer till musik och jag med allt annat!

Min käraste är "lite" av en samlare och jag älskar att slänga saker:
Detta gör så att vi har en  bra balans i hemmet inte förmycket  eller för lite saker... dock är källaren full...

Min pojkvän är glömsk och jag har en inbyggd almenacka i mitt huvud:
Varje gång min pojkvän planerar något ringer han och frågar mig om det går bra.. jag har full koll!

Tack älskling för att jag får ha dig och tack för att du har gett mig en sån underbar lliten son!

Du och jag för alltid!!!!



Hoppas att alla får en bra dag!

Kramar/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0