Jäklar sjukdomar......

Hej...
har ju som vanligt inte haft någon insperation att skriva de senaste...
hela familjen har varit i någon slags förkylnings bunker den senaste månaden..
Var på vårdcentralen förra veckan där de konstaterade att jag hade en
ÖRONINFLAMATION ni vet sådan som små barn får..
Och inte nog med det så hade jag LUNGINFLAMATION en lite mognare sjukdom...
Av någon anledning har dessa j*la bakterier slått läger i min kropp och inte
ens antibeotika klarar av att döda de...
Jag har ju dess utom lyckets smitta min lille (svårt att inte få puss på honom)
Så i mogon får min älskling ta med honom till vårdcentralen för hans dom!!!

Så nu hoppas vi att skiten försvinner....

Kramar/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0