MVC i dag!

I dag ahar jag varit och träffat min barnmorska Frida...
...Hon brukar alltid fråga om det är något jag undrar över och jag har aldrig några frågor till henne vet ju inte vad jag skall fråga om då jag inte vet vad det är jag skall veta....
Oj nu blev det invecklat!

Allt såg bra ut och det gör mig glad att höra!

Nå ja i dag blir det renovering!!!
Jag skall nog göra en lista om vad man INTE borde göra när man är gravid och ta lärdom av det om jag blir gravid igen!!

Lägga golv kommer absolut att ingå i listan!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anita

och jag som trodde att du var frivillig till att lägga alla våra 3 golv i nya lägenheten :-)

(skoja bara, vi har hyrt i mattläggare)

2011-05-09 @ 11:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0