Sov morgon.....

Hehe... i dag var det dags för att ta en riktigt lång sov morgon... Trodde jag ja... klockan 07.20....Lilla Matcho kommer och duttar sin nos mot min näsa i första försöket för att väcka mig.... jag somnar om.... 07.25... Lilla Greta tar ton och skriker i mitt öra eller jamar som katter borde men vid den tiden så liknar det mer ett skrik... OKEJ OKEJ jag ska gå upp.... sätter mig långsamt upp och vips 4 katter i sängen som hoppar runt och skriker.... Min älsklings nuvarande status är helt medvetslös i sängen... inte ens en jordbävning skulle kunna väcka honom det ända ordet som funkar är FRUKOST.... men det betyder ju faktidkt att jag måste duka fram frukost också.... inte snällt att luras... *eller*???
jajaj i dag blir det till att storstäda förådet där man knappt får in en fot och köra till tippen.... kommer kännas underbart när det är borta och jag kommer känna ryggsmärtor när jag vaknar i morgon och fortfarande tänka... F*N va klen jag är....

God morgon från Mig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du luras med frukost så skulle det vara som att

Skjuta dig själv i foten. Eftersom du då skulle ha förbrukat

Ditt enda vapen för att få mig ur säng!

2011-01-27 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0