Morning....

God morgon alla pigga och glada!
I dag så råkade jag som vanligt åka lite för tidigt och var på jobbet vid 07.10 börjar först klockan 08.00.... Men men då hinner man ju sätta sig och skriva några rader på bloggen vilket jag är skit dålig på att göra på kvällarna då jag är alldeles för trött...
Nu på morgon åkte min käraste till Stockholm på konferans och det gör så att jag saknar honom redan bara för att jag inte får hålla om honom på över ett dygn... Det är först när man inte inte har sin älskade i närheten som man fattar hur mycket han faktiskt betyder och man inser att man aldrig skulle kunna tänka sig ett F*N va löjlig jag är men ändå.... 
Bara så att du vet älskling så saknar jag dig!

En morgon med blandade känslor helt enkelt....

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0