Hej hopp!

Hej jag vet att jag skulle börja skriva reseblogg för en vecka sedan om min och min älsklings resa till indien men men nu har jag jobbat på dagis och varje dag när jag kommer hem somnar jag på soffan känner mig sjukligt trött just nu men någon dag snart så kommer det bilder från Goa... Sitter på min rast just nu och funderar på att lägga mig på soffan ett tag eller göra kaffe... bara vad som helst för att vakna till liv.... 
Jag jobbar just nu som vikatie på glasbergets förskola vilket är underbart... MEN... jag har ca 1,5 timmar att åka varje morgon och eftermiddag så det är ju lite segt.. men i dag så kommer min käraste och hämtar mig vilket känns underbart!!!!
Så jag hoppas att ni har lite förståelse för min lathet...

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0