Härlig lunch...

Vissa dagar så blir man verkligen bortskämd av att jobba på dagis... I dag så var det soppa till lunch, inget speciellt så för utom att det blev pankaka efter och efter som Viktor fyllde 4 år i dag så blev det även glass.... Underbart... Jag funderar bara på vem som skall komma och rulla mig hem i dag?

Efter 15.30 i dag bär det av på en promenad ner från glasberget för att träffa Ulrika och hennes tre tjejer... har med mig en liten present från Indien till tjejerna... blir nog en kort vesit då jag måste vara hemma när min käraste föräldrar kommer och hämtar bilen som vi har haft medans de har varit i Egypten....

Undrar vad jag skall lyxa till det med till middag i dag? känns som om jag måste skämma bort mig lite eftersom jag är helt ensam hemma i kväll (Om man inte tänker på att jag har fyra katter hemma iofs....la till en lite cool förkortning för vad annat kan jag väl säga mer än att jag ÄR cool!!) Blir nog något vegetariskt...

Oj vad jag hoppar mellan saker....

Kram kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0