Grönsaks diskution!

Jag vill bara redogöra några begrepp!!!
Min kille och jag var och handlade lite i dag och skulle köpa lite grönsaker som vi sedan skulle grilla..
...för ovanligheten skickade jaqg in min kille för att köpa grönsaker...
..han kom ut ur affären och sa: jag köpte en advokado som vi kan grilla..
...hmmm grilla advokado? går det?...
jajaj tänkte inte mer på det men när vi kom hem och till min förvåning inte hittade någon advokado i påsen men dock en zucchini fattade jag...

Jag skrattade en stund och sa det där är ingen advokado....
Gissa vad det är bad jag min kille...

..hmmm äggplanta får jag som svar och jag viker mig av skratt...
nääää zucchini!!
.. Jajaj men det visste jag ju svara han hmmm knappast!!

Så här kommer bilder med beskrivning för att inga fler misstag skall begås..

Zucchini: en gurkliknande grönsak...

Äggplanta: en lila svart grönsak...

Advokado: grön svart päron formad grönsak med smörliknande konsistens...


Så där...
Inga fler misstag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0