Gårdagen!

I går så var både jag och min käraste lediga...
Morgonen börjar med frukost på balkongen i solen sedan en "liten" skogspromenad!
Promenaden börjar stillsammt och mitt batteri i kameran dog.. trist..
Sedan tycker min nu föredetta käraste att vi skall ge oss ut off road... hmmmm
Börjar nu bli lite skeptisk...
Ca 2 timmar senare med lungorna påväg upp genom munnen, leriga skor och X antal rivmärken på bena kom jag på varför jag aldrig lyssnar på min pojkvän!!
Vi lyckades även se en massa djur vilket jag inte heller är ett stort faan av!!
Haren, änderna och små spindlarna var okej men när jag får syn på en 1meter lång orm så blir jag skit skraj...
...Andra gången jag ser en orm på en vecka....
VA F*N förföljer de mig...
Jag är livrädd för djur!!!


En av bilderna jag hann ta innan kameran dog..


Han som sägs vara den som älskar mig mest i hela världen..
Men man börjar ju fundera om han bara manipulerar mig för nöjet att se mig lida!!

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0