Sunny Day...

Vilket underbart väder!!!!!! Känns som om sommaren är påväg tillbaka.... men så är det ju tyvärr inte.... av någon konstig anledning så har jag fått för mig att jag skulle ha mer tid till att blogga nu när jag går i skolan men såå blev ju inte fallet.... Denna veckan har jag 3 st prov.... lite stressande... sedan fyller min käraste år på måndag och skall ha lte kalas här hemma så jag skall baka en stor tårta.... och dessutom måste jag köpa nytt inslagningspapper..... Känns som om jag städasr varje dag.. har ju trotts allt 4 katter hemma varav 2 st små som gräver i krukor och leker med allt.... F*N blir ju aldrig klar med något... för när jag väl är klar är det bara till att börja om från början..... Hinner inte med mig själv!!!!!!!!!!!

Ha en bra dag i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0