Hej...

Sitter nu i skolan och har för första gången på länge lite tid över!
Skall ha andledning om 30 min i redovisning och beskattning!!!
Det har varit lite hektiskt på senaste tiden men nu ser det ut att börja lugna nersig och jag kan ställa in hjärnan på studierna... Min käraste är fortfarande sjuk man man kan ana bättring!

Efter skolan blir det maskara shopping så många att välja mellan skall köpa någon annan än min vanliga favorit Dior...

Katterna där hemma är nu 12 veckor och lilla Vera har flyttat till landet och har fått två hund kompisar som hon verkar trivas med... Har dock en kvar som jag försöker ge till mina nära...

Nu kommer nog inläggen trilla in lite oftare...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0