Dålig blogg dag...

I dag har jag inte direkt hunnit med att blogga! Jag har varit i skolan i några timmar, varit hemma och gjort prov, och sedan var jag en sväng i Kortedala hos Madde och lämnade 2 påsar med kläder som jag inte ville ha... och nu är jag hemma och skall snart gå och lägga mig skall upp tidigt i mon... har Spanska uuuuu på morgonen och Organisation och ledarskap efter en tre timmars paus.... Nu skall jag borsta gaddarna och gå och lägga mig... Har en plugg helg framför mig men i morgon så kommer Kattis som jag inte har träffat på ett bra tag!! Saknar henne så.. vi har alltid så jäklar mycket att prata om så timmarna bara flyger iväg... jobbigt bara att hon bor i helsingborg och inte är hemma så ofta.... men men blir så glad när hon är hemma i Göteborg!!

Natti natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0