Att göra!!...

I dag sitter jag fortfarande med prov... känns som om det aldrig tar slut.... Har ca 2 prov per vecka och de blir bar svårare och svårare... Men det går nog bra!!... I dag så blir det att kolla lite insperation till Indien och kolla lite brudklänningar och ringar på nätet... Sedan blir det en del inredning... och inom en snar framtid skall jag ta kontakt med arbetsförmedlingen så att jag antingen kan få A-kassa när jag kommer hem från Indien eller hjälp med jobb.. Är ju lite segt att hoppa runt på olika dagis och inte ha tryggheten att kunna jobba 4-5 dagar i veckan....  Så det är mycket att ta tag i nu när det bara är 9 veckor kvar till vi åker....
Återkommar med lite insperation sen..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0