Jag hänger inte med riktigt!?!?!

Okej.. jag vet att jag skulle skriva massa inlägg i går men som vanligt som min pojkvänns mamma frågade i går... Har du någon vanlig dag?
Av någon konstig anledning då är det alltid kaos runt mig och Kristoffer efter det här inlägget  så fortsätter jag på fredagens aktivitet...
I går så fick vi hastigt och lustigt ställa upp som hundvakt............................. En kompis till Kristoffer var tvungen att ha hundvakt i ca 2 dagar och hade ingen som kunde så vi ringde några samtal och lyckades ordna kattvakt till våra två odjur och nu så är vi hundvakt åt en riktigt söt hund som heter Rizzla.....
Alla tvivlade på att jag skulle klara av att gå ut och gå med henne då hon är väldigt hoppig och väger lite mer än vad jag gör.... Men vem var det som var ute klockan 8 i morse med hunden själv.... JO JAG!!.... Blev en hyfsat lång promenad på ca 50 minuter... Hunden är nu helt slut..... Vi var ute vid 23 tiden i går i ca 1.5 timme och därr visade jag att det gick bra att jag kunde ta hunden själv!!
Bilder på Rizzla kommar sen....
Snart fortsättning på fredagen i stan med bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0