Gårdagen en underbar dag Del 1!

I går började dagen klockan 10 med en cappuchino på centralstationen i Göteborg där jag mötte upp mamma.. Vi hade bestämt att under dagen äta lunch, fika, äta glass och sist men inte minst shoppa!
Vi började i nordstan och efter några timmar så åt vi lunch på Dahls Bakershop det blev ost och skink sallad med loka att dricka till.. Rekomenderar dock inte detta café då de hade glömt både krasse och majs i min sallad och apelsin i mammas och inte nog med det så såg salladen ut att ha legat framme i 2 dagar och de hade tagit själva roten och lagt i min sallad... De fick betyg 0 av 5 från mig!
Här kommar lite bilder från lunchen!




Snart kommer mer från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0