Bilder Teamåkning!

I dag tog jag mig en lång sovmorgon.. Var helt slut efter träningen i går!
Fick inte jättebra bilder på träningen, kunde ju inte bara hoppa ut mitt i ett program!
Men här kommer en från våran träning på golvet innan och två kort från träningen på is...


Ser lite roligt ut!

Vi andvänder paraplyn som rekvicita i programet..

Lite suddig men väldigt rolig!
 
Teamåking är en sport där mellan 12-20 personer åker i ett lag och gör formationer, det är en bedömnings sport och vissa element måste ingå i programen. Tävlingen består av att varje lag från juniorklass och seniorklassen har 2 program, ett kort (2,40min långt) och ett fri program (4,20min långt). Detta må låtaa lite men programen är full späckat med jobbiga moment och efter programen har man gjort av med all sin energi sålåt inte minuterna lura er att det är en lätt sport..
Sist men inte minst.. Vi i Sverige har VärldsMästar laget i Landvetter och de heter Team Surprice..

Har ni fråger så skriv bara i kommentarer här nedan så svara jag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0