Nu jäklar!

I dag så blir det inlägg!!!!!!!
har varit så jäklar trött det senaste och har verkligen inte orkat.... jag har dock varit ute och fotat lite vår blommor och har även bilder från high capparal....
Skall lägga in bilderna i datorn bara....
Förra helfen gjorde vi även ett tandem hopp men de bilderna sitter på min andra kamera som är lite svårare att lägga in i datorn.... men det var nog det häftigaste jag har gjort i hela mitt liv.... 400 meter upp i luften och flyga helt fritt... se allt från körnbron till gasklockan i göteborg!!!!
Alla borde testa!!!!!!!!!!!!

Strax tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Georgdaniella

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-08-08 @ 11:31:31
URL: http://georgdaniella.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0