Ett oväntat sällskap x3!

I går hittade vi 3 stycken kattungar vid mitt jobb utan mamma!! Tyckte så synd om de så jag och en kollega spenderade nästan 2 timmar med att försöka fånga in de små skygga ungarna och tog med de till veterenären och konstaterade att de var 6 veckor gamla en pojke och två flickor och en av de hade en ögon inflamation! Så nu sitte jag här hemma med samanlagt 5 katter och njuter av utsikten! Min pojkvän bestämde att vi skall behålla en och ge bort de två andra när de är 12 veckor gamla (får se hur det går...) Hjärtat smälter så fort man ser på dem! Skall även tillägga att det var mindre än 3 månader sedan vi bar ahade en katt!!!! Jag kommer att återkommamed bilder senare har inte hunnit ta några bra än och det är lite fullt upp här hemma då vi även skall hämta killens föräldrar från flygplatsen i morgon och sedan skall vi på bröllop resterande delen av dagen!

Någon som har något tips om hur man kan få kattungarna rumsrena?? 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0