Insperation..

Jag har kollat runt lite bland kläder och skönhet och hittat några riktiga guldkorn..

Bild från bikbok gillar verkligen skinjackan med nitar snygg bild också!


Jag vet inte om ni har hört talas om ann-sofie back som designar lite för topshop lite thrachiga kläder riktigt snygga!

Kom att tänka på Matthew Williams efter ett tags sökande på webben och fick syn på dessa underbara kreationer till klänningar hade varit sjukt snygga på till sommaren! Han är verkligen grymt duktig på färg och form! Känns som om pastell färgerna kommer till våren det är ju dock inte riktigt min melodi men på nått sätt så faller man ju alltid in i tränder oavsätt vad man tyckte från början konstigt nog!!


Och sist men inte minst en affär som jag altid styr stegen till när jag är i stan Body Shop. har massa produkter därifrån och kassörskan känner till och med igen mig nu mera!!
Det här är är mina favorit produkter och jag älskar doften!


Kram

Kommentarer
Postat av: kricko

Men man skall inte följa modet bara för att det finns en "trend". det borde du ha lärt dig nu.

Mode är inget du skall följa modet skall följa dig! hehe massa kyssar

2010-02-16 @ 10:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0