Brainstorming!!!

Jag har inte direkt motivation till att plugga, hamnade i lite tankar istället!
Vet ni vad ni vill jobba med när ni blir "stora"?
Själv så velar jag något fruktansvärt, jag vacklar mellan fotograf, designer, stilist, internationell inköpare, projektledare och mycket mycket mer... Just nu läser jag ekonomi foto och geografi för att ha en stor möjlighet att komma in på en högskola... kruxet är bara att jag har till 15 april på mig att ta reda på vad jag vill plugga vidare till och jag har nog aldrig varit mer förvirrad.. jag är bra på mycket men inte inriktad på nått... sorry sitter bara och skriver rakt från tankarna så det blir nog lite rörigt men det ger ju er ännu en uppfattning om hur och vem jag är som person...
Kattis I NEAD YOU! saknar våra 8 timmars samtal men nu är det bara en vecka kvar tills vi ses!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0