Fem fina!

Har varit och stuckit huvudet bland mina skor i dag och här är några av mina högklackade favoriter, iallafall att kolla på....

De nya från i dag från Deichman.. en ny favorit!

Här är ett par liktigt fina från Dosenbach från Schweiz..

Dessa finingar är från dosenbach också från Schweiz.

Dessa är från Din sko och de är väldigt 40-50-tal jätte fina på.

Och sist men inte minst balmani look a like från Modekungen.


Nu kanske ni tror att jag nästan bara har svarta skor men dessa var bara en dal och de passar till nästan allt that´s way i love them!

Jag går nästan aldrig i högklackat men jag älskar att ha många att välja på när man skall vara extra fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0