Tidig Lördag morgon.

För mig blev det till att gå upp vid 8 i dag för att åka en aväng till Reningsborg med min mamma, pappa och farbror, det blev en trevlig förmiddag med liten lunch hemma hos mig och så min farbror fick se lägenheten då han inte har varit här tidigare.



Sedan kom min käraste hem och vi gick en liten promenad och gick in i det buddhistiska templet vi har precis nedanför oss och kollade. De höll på att bygga och lägga golv men var väldigt trevliga och en stor del av templet var klart och det var en underbar känsla att bara stå där inne!



Måste erkänna att jag är väldigt intresserad av denna "religion" om man nu kan kalla det för religion. Det känns som om man kan finna en ro i det buddhistiska folket som ingen anna har!

Kommentarer
Postat av: hej igen

klart det är en religion. religion betyder inte att man måste ha en gud att följa det kan lika gärna vara ett gemensamt mål om att leva ett bättre liv. tex som buddha. så, jo det är en religon. hehe massa kyssar

2010-03-16 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0