Stockholms vistelsen!

Så här kommer en snabb sammanfattning av våra 2 dagar i Stokholm.
Lyckas hitta till södermalm utan att köra speciellt mycket vilse.. WOW.. Parkerar och lyckas hitta ett billigt hotell *awesome*.. Subway till middag Mmmums.. Konsertdags 5 minuters gångväg till Dedaser kort kö och fullt ös!! Förband: Ion Sion Court eller ¨ågot likanande.. Flumiga som tusan och fullt ös på dem riktigt bra faktiskt!.. Florence and the machine dundrar in och gör en sju jäklar show med det bästa ljudet jag någonsin har hört på en konsert som sagt 4 av 5 poäng av mig... Tillbaka till hotellet och sova.......... Vaknar 8.00 upp till en underbar hotell frukost.. Går tillbaka till bilen och... OH NOOOOOOO en P-bot va ovanligt det är ju inte så att vi alltid åker på dem.. hade totalt missat en skylt där det stod att man fick parkerra alla dagar och alla tider utom onsdag natt mellan 0.00-6.00 just den natten vi stod där... SKIT också... Jaja men sedan bar det ner till norrmalm och och shopping i stan eller jag handlade för 80kr och sedan har vi inpuls shopparen nummer 1 Kristoffer som hittar hur mycket som helst.... En fika och sedan bar det hem....

Blev ändå 2 underbara dagar tillsammans med min älskling trotts P-boten men men sådant är vi ju vana vid och blir inte speciellt deppiga över det!!

Bilder kommer i nästa inlägg alldeles strax!!

Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0