Gå hit!

Antingen så kan man göra som Giorgio Armani, ta en promenad på stranden för att få insperation...


Men bara genom att kolla ut genom fönstret så inser jag att jag inte riktigt har någon lust till det..
Så jag valde att gå in och googla på bilder genom att bara andvända ordet insperation så hamnade jag här..



Och då visste jag att jag var rätt!!
Och jag fortsatte att bläddra igenom bilderna och hittade dessa bilder..


Burton om nått är en bra insperations källa!



En underbar blandning av färgerna!



Och bröllop är ju också en bra insperation med alla lena underbara färger..

Så nu har jag fått en idé jag skall försöka göra lite olika färg stileben hade varit roligt att rota runt lite och se vad jag hittar här hemma...
Skall försöka lägga upp en redan i morgon!

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0