Avklarad redovisning!

Hade redovisning i dag i foto b och det gick riktigt bra tycker jag, och det är ju alltid kul att se vad de andra i klassen har hittat på.. måste säga att vissa är helt galet kreativa... själv så försöker jag utveckla min fantasi och i nästa uppgift lär jag behöva det.. Vi skall fota 24 bilder på ett dygn d.v.s. 1 bild i timmen även kl: 2, 3, 4 och 5 på natten.. Lär bli en hel del intressanta bilder på dessa timmarna... Vet inte riktigt vad jag skall hitta på i dag men jag ahr ett prov i morgon så plugga är ju ett måste... Skriver ett till inlägg när jag har fått lite mer insperation..

Kram

Kommentarer
Postat av: kricko

va? skall du ta en bild i timmen? låter sjukt jobbigt. skall du ställa klockan varje timme och gå upp då eller?

hoppas det gick bra iallafall. massa kyssar

2010-03-16 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0